Friday 31 August 2012

Beijing or Korea

Apa yg menarik di Beijing yaa....balik raya ari tuh, my sister bg cadangan tuk bercuti kt Beijing tahun depan,bln 3 lak tu....sowi ler kakakku...i beranak bulan tuh...tgu tahun depan lg 1 ler...selain g beijing tuh, group aku time g bandung ari tuh beria2 nga cadangan aku nk g korea tahun depan...hahahaha...aku nyer cadangan nk g sn, tp time nk g tuh aku lak nk beranak...sowi yer makcik pakcik...makcik g dl, pastu citer kt sy apa yg menarik sn ya...

Pastu g lak beraya umh spupu hubby, dlm pada dia duk promote set vantage yg baru tu( yg menyebabkn aku terorder 1 set) dia ajak g bercuti g beijing jgk...alahaiii...nape ramai nk g beijing ni...sn cuti2 blh la, tp sy nk shoppingggg for biz sy tahun depan laaa....

Oleh sbb mmg xder kemana tahun depan mls nk google pasal vacation ni...rs nk g mn2 pegi tahun ni jer tu pn dlm malaysia n nga keter jer...singapore yg dekat tu pn xsampai2...

Ok la beijing n korea...bercuti dlm mimpi je la kt sn yaaaa

Sent from my iPad

No comments: