Thursday 13 September 2012

Batuk oh batuk.....

Assalamualaikum....

Selamat pg sygku....srnok tgk hindustan tv2 smalam?hehehehe....pelik betul tp layan jer nga zharif smalam, pastu xngatuk lg lyn je la citer ntah apa2 lg smp ler dekat kul dua br kami 2 branak tdooo....bapaknya? Kul 11 dh lentok pas pekena ubat batuk terbaekkk punya,Dia best la pas mkn ubat batuk jer terus laloq...aku nga zharif ni spesis kebal ubat, sm2 telan tp mata maintain segar bugar, zharif lg ler 3 jenis ubat bahagia jer dia layan hindustan n upin ipin smalam.

Permulaan batuk ni asalnya dr aku kot, pastu Zharif tu demam tonsil...ya demam tonsil smpkn makan pon xnak...g klinik di pancutnya muntah terbaekkk punya kt dlm bilik doc tu, nasib ler xder org time tu...cian kakak misi kna cuci muntah,huhuhu...now dia dh ok ckit tp still lg muntah kalu mkn mknan yg xkena nga tekak dia...cian ank mama...

Pas aku ok batuk, papa zharif lak batuk kung kang kung kang...aku n zharif br jer nk ok dh joint lg skali...ts nkt ercabut ank tekak ni batuk...batuk cepat la berhenti...xmo lm2 mcm pregnantkn zharif dl, siap berkg aku kt KJMC sn nuh...dr 12mgu smp ler nk masuk 7 bln br aku stop batuk...hazab betul kalu batuk biasa2 ok lg ni pakej tkenc^*#g skali tu xtahan tu...

Oh batuk sila la berlalu pergi meninggalkn kami sekeluarga, nk g bercuti niiii.....kn xpasal2 kna cancel plan yg berbulan2 tuuu...

Ok ler gtg, nk google hotel2 lak nih, pegi mgu depan tp hotel xbooking lg, jom terjah booking dot com....daaaaa...



Sent from my iPad

No comments: