Sunday 1 January 2012

Tutup buku lama bukak diary baru

Welcome 2012....waaaaa mcm xcayer jer dh masuk tahun baru..ini bermakna lg beberapa  ari usia aku pon berambah..sob..sobb...makin matang la...(nehi babuji sebut tua !!!! nehiiii...nehiiii) :p

Ari nih aktiviti di tahun baru adalah meneruskn program "menguruskn" badan aku n melencong ke MidV...Jln nk ke sanaaaa fuuhhhh kurus semangat, jem terbabas2 smpai habis putus asa nk redah masuk parking, but alhamdulillah...ada rezeki adik aku tuk ke sana...

Smp sn, cuci2 mata n zaassss g mkn, kenyang de'eeh perut smp mls nk jln...haiipppp tahun baru nih azam adalah xmo sebut perkataan xrajin tuh....fuhhh...fuuhhhh...g jauh2 dari bibir i yg mcm angelina jolie nih...:p

Xlarat nk masuk Jusco yg sale sokmo tuh, dh mcm SOGO dh gayanyer...masuk lak penuh nga i@#$n yg eiii sajer nk ambik kesempatan n langgar2 bahu...salah org ok, trus aku mrah sbb jln yg aku lalu adalah lenggang n dia sngaja nk menempel kt sebelah wt* betul la....merosakkn mood betul,

Pastu lepak starbucks jap n calooo balik umh...balik umh makan nasi ikan singgang + budu +kailan ikan masin, errrkkkk kenyang perut cik abg kejap...kejap jer ni tgh lapar balik, but sbb merajuk td dia xsuruh masakn mamee kari berapi...selamat..merajuk la, masak sdiri ok :p

Ok lah, anak dh tdo, nk g teman anak tdo la, ehhh..tp laki merajuk tuh, g pujuk la dl kejap...daaa

Assalamualaikum, selamat malam cintaku

No comments: