Saturday 31 December 2011

tik tok tik tok

Kepada sesaper yg kuar nk meraikan mlm tahun baru nih sure xsabar2 nk tgu jam 12 kn...nk tgk bunga api ler tueww.... :p

And me, like always mmg xpernah pergi ke mn2 tempat tuk meraikan tahun baru nih...bkn sebab "budak baik" but mmg xhingin pon nk g sebab:

1. Aku xsuka tempat yg bersesak2 penuh manusia, berlaga2 bahu, bontot n segala2nya yg blh dilaga2kn...rimas..lemas...semput i tauu

2. Kt tempat2 mcm ni, mesti la ada konsert gempak gtu kn (dgr citer member yg pegi) fuuhhhh....dup dap dup dap jantung mak nokkzzz...ckp la skali aku g kt hotfm mini konsert kt Padang depan Amcorp mall dl, tu pon sbb teman cik abg g tgk artis faberet dia HUJAN yg ms tuh tgh glamorrr....


2 sebab ni jer pon ckp la tuk jadikn alasan kukuh bg aku tuk xnk pegi tempat2 bising n penuh manusia nih..biarla org ckp kampung ker aper...coz mmg AKU ORG KAMPUNG ! titik

Kalu duk kagum2 sgt pasal bunga api yg cantek cantek tuh..alhamdulillah...setakat ni dapat jer tgk bunga api tuh, tgk secara relax lg xperlu donggak bgai nk rak...Now lak dudk kt kayangan, lg ler clear tgk bunga2 api tuh...now pon dh ada org pasang bunga api tuh...Spanjang aku duk cni aku rs bunga api time deepavali lagi meriahhhhhh giler, mcm perang lak aku rs..huhuhuh...choiii

Adik aku siang2 td lg duk tnya, nampak bunga api x sni...xpayah bimbang la adikku...180' depan umh ni org pasang bunga api nnt...tunggu je la kul 12...ni untung duk tinggi n xngadap mn2 umh lain....lapang gtu dpan umh, usahkn mercun...MENARA KL, TWIN TOWER, MENARA TM aper lg...hahaaaaaa  paling penting, kalu cuaca baik, bunga api n lampu2 kt genting tu pon nampak okiess....

Alamak, terlebih kata2 sudah...okies jom kita tik tok tik tok sbllum kul 12


No comments: