Friday 6 July 2012

Aku yg emo

Now cepat betul la aku nk emo2 nih...ckit2 nk marah eiiii rs nk lempang diri sdiri nga perangai buruk ni, anak lak makin ngada2...nk apa2 lambat bg ckit nanggggissssss jer, nanggis ngada2 n rs nk lempang2 jer budak kecik nih....but cannot budak ni xpaham apa, just nk meluahkn rs xpuas ati dia jer nga kelembabpan mama dia wat susu or bg apa yg dia nak....:p tp kadang2 tu xtahan tercubit manja gak ckit....mcm mn la mak aku tahan nga perangai anak2 dia yg ramai dl...nk2 adik2 jantan aku yg berderet kt bawah ni

Dlam hasil google nga umur zharif skarang mmg time dia nk mengada2...so mmg kna layankn jer la, now pon dia duk menjerit xpuasa ati coz xberjaya nk lipat carpet depan tv nih, xpaham btl la...mainan dia ni xkena nga umur lak aku rs...mainan beli kemain la byk xmo main,tp time g umh spupu kemain lg dia suka main, padahal mainan tu pon ada kt umh tp kt umh dia xusik pon...ke sbb dia nk main dgn kawan ek? ya kot...dia pon dari kecik smp skarang membesar nga mama dia yg garang ni jer...

Kami asalnya tgk pada anak yg a bit 'ganas' ni bimbang tau nk bg adik kt dia but now dia mcm makin mengada2 n mcm kt ats tu la, silap ckit nanggis, ni ckit nanggis...xpaham kami, so rancangan 'adik' dipercepatkn,hehehehehe....but..but...mampukn aku handle smua ni? InsyaAllah boleh, cthnya nurulism tu, lg ler kecik ank sulongnya dh ada no.2 duk oberC lak tu jg anak2 jauh dari family...aku yg adik beradik bersepah kt KL ni nga mak ayah hello jer sure leh sampai umh, rsnya xder masalah kot...kn papa kn,hhehehehe...

Fuhhh...rasa lega ckit now pas luahkn perasaan, sbb budak kecik ni pantang lepa ckit, mula la masuk jamban main kt dalam tu, wlpon dlm tu xder baldi mmg clean n clear lantainyer yg dia g main penutup bowl tandaas tu yg xtahan tu...aduyaaiii...Ya Allah, berilah hambaMu ini kesabaran yg tinggi dlm menlayan kerenah putera kami ini..Amin

Pas puas panjat sana sni, sepahkn baju2 dia yg dh wape puloh kali mama lipat, now nk th dia ada kt mn? ni ha kt tepi kaki aku ni baring smbil lyn cartoon...dia xdegil cm tgh melasak n dlm proses pembesaran skarang...mmmuaaahhhh...syg anak mama,

OK la GTG, dia duk dekat ni bersebab...sebabnya adalah dia berak, bye..nk g basuh berak ank jap :D


No comments: