Tuesday 31 July 2012

Byk cerita tp gambar dlm hp lg

Bulan pose ni blh hilang wape kali je on lappy merah aku tuh, cian dia ber debu...ya lah, kalu on jer berebut nga anak, budak kecik ni sbuk nk main mouse....xkose nk layan, bln pose ni simpan energy ckit tuk msk menu bukak...msk la sgt,stkat ni br skali aku msk menu buka puasa tu pn sbb xpose....

Bkn sbb malas, but xlarat nk msk lg nk menjerit2 monitor anak duk main brg2 umh nga paku tukul bersepah tepi dinding..big No nk melayan nyer, tgu papa dia balik kejer br la bergegas trun dapur, waktu2 lain berkurung jer kt ats ni...

Now my perut lak manja sungguh, silap mkn sikit dia punya memulas tu mcm nk beranak dah...ari tuh pas sahur nga milo jer trus bergulung2 rs sakit perut aku, sapu ubt n telan panadol sejurus selepas azan subuh..papa tlg picit blakang smp terkentut2 dia,hehehehe....sbb sakit tahan jenla gelak dlm perut,lawakmla papa ni ..okkk...so ari tuh mmg lembik, ckp pn slow jer, pas mkn bhun sup yg papa tapau ptg tu br la kuar suara naga,hahahaha.....tq syg.

Pastu ari ni lak mcm biasa la kunci jam kul 430 tuk bgn masak, tp sbb kul 340 am lak tersedar maka ambik ms nk lelap blik trus xsedar bila ms aku offkn alarm, sdr2 jer zharif bgn nk susu kul 530, kelam kabut bgn mnum air, nasi 1 periuk tu nk wt nasi grg je kot ptg nnt...but aku masih gagah berpuasa coz telenttang jer ats tilam ni ha dr pg td,

Ok ler, hero malaya ni dh tdo, mau bersiram la kejap...pastu trun dpur nk blend bawang secukup rs...ohhh....ari ni selasa kn, pasar mlm, xjadi masak la...lalalalala.....nk nasi dagang la,n harap2 diterima tekak, now blh dikira brapa kali je aku mkn nasi...kalu kurng berat pn xguna, perut mkin besar....ntha muat ke tidak kebaya tuk raya ni nnt....

Weekend ni nk mencari slipar raya, both yg aku berkenan xder size dh, so akn menyerang scholl terdekat tgk slipar mn yg ada stok lg, mcm nk dua2...:D blh x papa?


Sent from my iPad

No comments: