Tuesday 15 January 2013

Checkup kat Azzahrah Bangi

Ari nih first time g Azzahrah,baru pegi sbb baru dpt buku merah dr doc panel...apala doc ni sajer bg lewat nk suh aku checkup nga dia je la tuh :p

Call arituh kemain lg tnya Doc Noraini available bila, bila ckp kul 11 trus stuju coz ok la nk tgu. Udak kecik ni bgn nk bg mkn n bersiap bagai ngam2 ler time tuh...dan ramalan aku mmg tepat,kul 11 mmg dh terpacak depan kaunter tuh....

Tetapiiii.....

Rupa2 nya kt sn dia pnya cr lebih kurng g checkup kt KKIA jer, ambik no tgu giliran...ingtkn dh set appmt kul waper leh trus masuk jumpa, tgu pnya tgu kul 1 jgk ler turn aku dr sepnuh2 manusia dlm tu tggl 3 couple jer..sabor jer la...

Alhamdulillah doc noraini tu mmg baik mcm komen2 yg aku baca, so harap2 time aku bersalin nnt dia xder urusan lain n dia yg sambut baby,Aamin...

Tentang harga kira ok la..doc+ultrasound+pharmacy = RM94, tu xtermasuk ubat2... Yg tuh tgk jenis ubat apa yg korng ambik la kn...so bln depan lak next checkup..dh tau cara tempat tu adalah ambik no n tgu turn maka nk pegi lg lmbat or awl dr time yg disetkn so xder masalah kot...

Dannn...

Oleh sbb 2 jam tgu turn,abg dh sedikit amukan kt dlm tu, doc noraini pg gula2 trus diam n time nk balik suruh salam nga doc pon dia sempat mintak lg gula2 nga doc, haii la ank...hehehehe...

Sent from my iPad

No comments: