Monday 7 January 2013

Menngaaahhh

Mgu ni baru nk masuk 32w, tp dia punya mengah time wat kejer tuh aduyaaiiii....kalu duduk bersila atas lantai n badan tunduk ckit sure xcukup napas aku dibuatnya....nk wat mcm mn perut jer membesar nga jayanya badan xberapa nk naik..kata sanak sedara yg jumpa skarang ler..but betul kot coz husband pon ckp badan aku xnaik..xau ler ambik ati ke apa...:p

Semalam pegi mengurut, kebetulan mak bidan kg aku dtg KL hntr ank dia dapat kejer cni...so alang2 badan pon tgh xsedap ni kasi urut2 ler...dia punya urutan tu....menjerit ko...dh ler urut dlam bilik hotel, akak tu siap bg kain suh aku tutp mlut takut org luar dgr,hehehehee....pastu akak sorng lg lak confuse nga aku, sakit pon aku gelak, geli pon aku gelak...tp menitik gak ler air mata ckit coz badan dh bertahun x di urut, tetiba kena ha ambik kooo...mlm ni sambung lg seraound b4 dia balik kg..

Memula kena urut kt dia tu bimbang gak aku coz dia urut mmg terasa sakit giler, but dh mak bidan kn dia tahu la mn yg ok xok urutan ms pempuan ngandung kn..so serah jer la badan nihhh....Sambil2 urut tu sempat ler bertanya beberapa soklan, tapi yg xtahan tuh anak dia tuh leh sound aku urut mcm ni pon xtahan mcm mn nk bersalin...sakit urut nga sakit meneran lain dik oiiiii.....kakak ipar aku lak menambah aku ni manja xpernah wat kejer lasakk..amboiiiii ambik kesempatan nampak..:p

Ok ler xlarat nk menaip, perlu bgn bergerak2 ambik angin sekejap...

Sekian


No comments: