Wednesday 14 November 2012

Gucci oh Gucci

Assalamualaikum...

Saper kejer ari ni ek...ada ke org kejer, bukan cuti ke minggu nih...hahahahahaaaa....gelak bikin hot jer kn..,mentang2 la aku sentiasa berkurung kt umh ni kan..tp nan adooo putih melepak pon..maintain melegam :p

Tajuk kemain gucci kn..kayo sgt ke aku nih nk bergucci bagaiii...kalu ada duit lebih pon akan salurkn ke benda2 yg berfaedah dl br ler nk habiskn ke fesyen2 nih....

Tapi adik aku gila brand ckit...ala budak muda xder tanggungjawab mn lg...blh ler nk berbaju seluar jam jenama AX, now dia duk gila gucci lak, kemain lg aku tgk dia pakai barang gucci..kakak ko nih cuci mata telan air liur jer laaaa...kalu barang uptown aku xheran ni kalu dpt gaji kemain ke KLCC sn nuhhh masuk butik shopping baju sluar, aku nk masuk butik Coach pn berdebar2..

Budak2 zaman skarang ni suka betul la berfesyen ikut kawan2....tu xtgk lg tepon dia...lg mahal dari aku...haissshhhh tp xkesah la dia nk beli apa jnji xmenyusahkn org lain, smua hasil titik peluh dia bekerja...so berbaloi la kn...kalu yg jenis nk bergaya n berjalan ke sana sini tapi poket kosong...pastu sibuk nk mintak duit  tu yg angiiinnnnnn jer....

Ok la xleh nk membebel panjang2 coz anak sulong nih duk kacau...tp sedikit kebimbangan la ari nih..dak kecik kat dalam ni mcm xwaper aktif jerr...tendang lite2 jer...sayang ok xsayang? ke perut mama xmengembang secukupnya or awak membesar nga jayanya smp xmuat...ok lg 2 mgu kita jmp yaaa...

No comments: