Monday 19 November 2012

Lebih kurang jer kannn...

Kereta yg aku mula2 skali aku jatuh cinta...

Toyota Celica...jatuh cinta tahap gaban, wlpon kekasih ati duk kutuk2 keter tu, ada aku kesahhh..hahahahaha...mcm ler keta yg dia suka tu aku berkenan sgt kn...:p


Pastu skrang terjatuh cinta lak nga cik Mazda3 nih...perghhh...skali tgk kt jln raya..fuhhh laju2 tnjuk kt kekasih nasib baik dia pon berkenan gak..siap tlg survey harga lg,hahahaha...tp akn beli bila harga keta tu dh jadi 40k...hahahaha....layannnn


Tapi apa2 pn cik katak merah ni jgk yg sah menjadi hak milik aku...br start keje dh kna ke sana sini...berbekalkn duit saving yg ada n payslip fresh grad, mampu la nk membayar setiap bulan...syukur alhamdulillah..hasil titik peluh sdiri

Tp bila tilik3 mcm ebih kurng jer minat aku nih..errrmmm...xpe la minat jer pon xder suh saper baayr pon nga anngan2 nih...:p

Lgpon aku nk keter yg senang parking jer..sonang..ni nk masuk parking kejap R pastu D pastu R 3,4 kali..mau kne marah kt org lain..huhuhuhu