Friday 28 December 2012

Kejadian di waktu pagi @Melaka

Benda yg paling lawak n xpernah  aku alami sepanjang check in hotel...kejadian adalah di hari ulang tahun kelahiran putera sulong kami yg ke 2....

Tgk ler besday boy nih, tdo kemain lg..mama papa sipi2 jer kt kiri kanan dia...oleh sbb plan nkg jenjalan byk tempat kt melakau ni maka paksa dia bgn n trus g brekpas, pas mkn bawak dia g swimming pool tgkat berapa dh lupa...time tuh baju mandi xbawak maka papa naik sorang2 aku tgu kt pool nga zharif, budak tu xsabar2 nk mandi...

Nak dijadikan cerita perut aku memulas tahap dewa xlama pas papa naik bilik ambik baju mandi...Bersabar dl kejap..nk masuk toilet bwh tu brg2 nga handbag ada nga aku nga budak kecik tu duk meronta2 nanggis nk mandi kolam...Maka terpaksa ambik keputusan dukung budak yg tgh peel tu nga bawak barang2 berkejaran ke lift sambil berdoa jgn la aku naik husband trun bawah...dia punya pulasan tuh perhhhh xtahan dollll....

But alhamdulillah smp jer atas papa ada depan pintu lift, trus letak anak ambik kunci kt tgn papa zass berlari kebilik...pas lega n kena perli baekkk puny kt suami tercintaaaa....trus xder mood nk trun bawah balik, maka rendam jer budak kecik tu dlm bathtab..settle....

Pas checkout trus ke lokasi seterusnya iaitu JOnker street



No comments: